Výhody

Shrňme si tedy výhody plně vybavených kanceláří a virtuálních kanceláři.

Plně vybavené kanceláře

  • Doslova za pár hodin, můžete mít vlastní vybavenou kancelář se všemi zprovozněnými službami. Můžete začít využívat prakticky následující den od podpisu smlouvy.
  • Sjednání nájemní smlouvy od 3 měsíců a déle, tedy velice flexibilní smlouva.
  • Můžete si flexibilně snižovat či naopak navyšovat čtvereční metry dle potřeby.
  • Kanclář je opravdu plně vybavená a máte přístup 24 krát 7.
  • Žádné investice do nábytku a technologií.
  • Platíte pouze jednu fakturu za měsíc (fixní cenu).
  • Vybavenost kanceláří (centra jsou obvykle vybavena strukturou kabeláží 5+ nebo vyšší, ISDN linkami, dedikovaným datovým pásmem, digitální telefonní ústřednou a sofistikovaným systémem odezvy volajícím. Audio-visuální zařízení v zasedacích místnostech, videokonferenční vybavení je klientů rovněž k dispozici.)
  • Profesionální služby od profesionálního týmu operátora - multijazyčná recepc, příjem telefonní odezva volajícímu, příjem a předání pošty, IT support a servis, služby správy a provozu centra a zařízení, bezpečnost

A to pořád není všechno!

  • Projektový management
  • Architektonické služby návrhu a designu kanceláře
  • Koordinace zasedacích a konferencích místností
  • Služby obchodní asistentky
  • Služby administrativního sekretariátu
  • Koncept plně vybavené kanceláře se vyznačuje výhodou:
  • Okamžité dostupnosti (prakticky druhý den) pro 1 nebo 100 osob
  • Krátkodobého i dlouhodobého pronájmu
  • Možnosti navyšovat plochu dle klientových potřeb
  • Cenově efektivnějšího řešení oproti pronájmu tradičních kanceláří
  • 24/7 přístupu, bezpečnosti (kamery, ostraha, recepce)
  • vždy uklizených prostor, doplněné kuchyně, funkčních zařízení
  • Okamžité datové & hlasové konektivity s:
  • přidělením jedinečného telefonního & faxového čísla
  • přijímáním a vyřizování hovorů jménem klienta
  • přesměrováním a záznamem hovoru
  • vysokorychlostním internetovým připojením
  • Personálu k vašim službám
  • management správy centra a vašich prostor
  • poštovní služby, kurýr
  • profesionální služby recepce vč Call Answeringu
  • administrativní a technický support onsite
  • Volitelných službám, za které platíte, jen při jejich čerpání
  • pronájem zasedací a konferenční místnosti
  • pronájem Videokonference
  • využití reprografického centra- tisk, kopírování, skenování, finišování dokumentu

Máte další otázky? Pteje se

 

Virtuální kanceláře

Ptáte se, proč využít nabídky virtuálních kanceláří? Protože první dojem se počítá. Není dobré si dělat vlastní recepční nebo mít na vizitce adresu svého trvalého bydliště. Pokud nemá vaše společnost větší počet zaměstnanců a/nebo působíte v oblasti služeb, potom služba Virtuální kanceláře je nejrychlejší a nejlevnější cestou k vaší kanceláři s administrativní podporou – za jednu hodinu můžete mít vlastní prestižní kontaktní adresu, službu odezvy volajícímu, přesměrování hovorů či faxů, profesionální služby recepce; a to vše za denní sazbu nižší nežli fast food menu. Moje vlastní zkušenost.

 

Virtuální kancelář poskytuje tyto benefity:

  • plně Plně vybavená kancelář bez potřeby fyzického kancelářského prostoru tj. telefonní odezva volajícímu jménem společnosti klienta
  • příjem a přeposílka pošty
  • zasedací místnosti
  • hot-desk kancelář na krátkodobé využití
  • administrativní podpora, atp.


Partneři